Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.10.2009 11:47 - Грипът не ме подмина този път
Автор: wizardsblog Категория: Други   
Прочетен: 2096 Коментари: 4 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
От доста време не съм писал в блога,но какво пък-все пак затова е личен,за да можем да пишем,когато ни се пише,защото ако кажа,"когато имаме време" ще е меко казано несериозно.
И ето,че сега ми се пише...а и няма как,като комуникативна личност,затворен вкъщи от 2 дни... :)
Грипът си е кофти,кофти са и лекарствата(още по-кофти цените им),здравната ни система е кофти...бях забравил за тези дребни подробности,които могат да разклатят,иначе стабилното ни психическо здраве...не бях боледувал от доста време,даже не се сещам кога за последно ходих до личната си лекарка.Бях забравил опашките от хора,чакащи за разни бумаги,бутането,блъскането помежду им,бях забравил и падащата мазилка от тавана в поликлиниката,лющещата се боя по стените,паяжините,шума от "майсторите",които точно в този ден бяха решили да спазят противопожарните изисквания за врати отварящи се навън и налагаха ли налагаха с големи чукове и без друго овехтялата дървена дограмата на кротко полюшващата се изгнила врата(май щеше да е по-добре изобщо да я няма)...
Да..бях забравил за тези неща!Бях забравил къде потъват всеки месец парите,които давам за здравни осигуровки,бях забравил и защо аджеба трябва да давам 1% от минималната работна заплата за страната на личната си лекарка,равняващ се на 2,40лв. при положение,че всеки месец внасям здравните си осигуровки без прекъсване и сумата не е никак за подценяване,така като си гледам фиша...
Е...имаше и някои положителни неща,или не чак толкова-телевизор висящ от тавана,по който за мой ужас вървяха турски сериали...
И за момент отново ми проблесна,че все пак това е България...България на майсторите с чукове,България с грипните епидемии,България безкрайните опашки,България с мизерните условия на работа на лекарите,България на големите обещания и големите лъжи.

П.С....иначе аз се оправям и даже утре трябва да съм готов за новата изпитна сесия в университета.Грипът не ме подмина,но по-добре сега-отколкото в средата на зимата ;]


Тагове:   път,


Гласувай:
3



1. kosara2008 - пожелаАавам
23.10.2009 18:27
бързо оздравяване...


съвет безплатен :)))

повече топли чайове с мед и лимон, повече зсначи до отврат и ти гарантирам уздравяваньето
цитирай
2. wizardsblog - kosara2008
23.10.2009 19:45
Благодаря за пожеланието :)))
За чайовете...взеха да ми писват:))
цитирай
3. veninski - Приятелю, дръж се! Желая ти родо...
23.10.2009 19:58
Приятелю, дръж се! Желая ти родопско здраве и дълголетие! Поздрави!
цитирай
4. wizardsblog - veninski
23.10.2009 20:05
Благодаря ти за пожеланието,ако имам родопското здраве,то дълголетието ми е в кърпа вързано :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: wizardsblog
Категория: Технологии
Прочетен: 309627
Постинги: 90
Коментари: 190
Гласове: 4551
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930