Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.11.2009 17:03 - 'те ти батка маркетинг...
Автор: wizardsblog Категория: Други   
Прочетен: 1076 Коментари: 0 Гласове:
7



Остана ми малко повечко свободно време днес и реших да се запозная с уникаааааааалнатааааааа оферта по небезизвестната програма "Заедно" на един от родните ни GSM  оператори,чиито абонат(за мое огромно съжаление на моменти) съм от близо 4 години,а наскоро дори се опитаха да ме убедят,че "аз съм техния свят"-ха,какво лицемерие...
Та като техен абонат от близо 4 години съм си на*уквал какви ли не от техните "промоции",програми,клиентски пакети и какви ли още не маркетингови кърлежи,които са ме смукали с мое съгласие(според най-ситните редове във всеки от договорите)през цялото това време..и си казах,защо пък не-още една година договор и на трите карти на мое име-какво пък толкоз...ще "ударя кьоравото" с някоя "уникаааааааааааална промоция"..я някой китайски телефон "почти за без пари" или огромен брой "безплатни" минути само за 16 лева на месец...хех,това се казва маркетинг,хем безплатно,хем си плащаш...да живее капитализма..
Та въпросния китайски телефон не е никак лош  в интерес на истината LG KP500,но като всяко китайско чудо и то е чудо за няколко дни-в случая от 13.11.2009г. до 30.11.2009г. чудото е не просто чудо,но ако ти,човеко който си свещен като клиент за тях и все още не си се прецаквал да "станеш техния свят",решиш точно в тези дни да станеш нов абонат,получаваш гореспоменатото чудо на уникааааааааалната цена от 79лв. с двугодишен договор и ...ме прецакваш...ама наистина ме прецакваш,понеже аз като "(не)лоялен клиент" при сключване на нов договор за определен период време(било то и 2 години) ще получа "чудото" само за 179лв. ....
Ей на това му викам аз маркетинг уважаеми съ-капиталисти... 



Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: wizardsblog
Категория: Технологии
Прочетен: 309737
Постинги: 90
Коментари: 190
Гласове: 4551
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930