Най-четени
1. cchery
2. radostinalassa
3. zahariada
4. mt46
5. varg1
6. leonleonovpom2
7. wonder
8. sparotok
9. kvg55
10. planinitenabulgaria
11. rosiela
12. bven
13. apollon
14. getmans1
2. radostinalassa
3. zahariada
4. mt46
5. varg1
6. leonleonovpom2
7. wonder
8. sparotok
9. kvg55
10. planinitenabulgaria
11. rosiela
12. bven
13. apollon
14. getmans1
Най-активни
1. sarang
2. geraltofrivia
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. simonata
7. metaloobrabotka
8. djani
9. iw69
10. rosiela
2. geraltofrivia
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. simonata
7. metaloobrabotka
8. djani
9. iw69
10. rosiela
Постинг
26.10.2009 21:16 -
За гледането на филми...
Автор: wizardsblog
Категория: Хоби
Прочетен: 2492 Коментари: 4 Гласове:
Последна промяна: 26.10.2009 21:20
Прочетен: 2492 Коментари: 4 Гласове:
1
Последна промяна: 26.10.2009 21:20
Докато се лекувах на топло вкъщи изгледах няколко от актуалните заглавия и понатрупах някои негативи към едни и позитивизъм към други,които ми се ще да споделя,за да не се окажете прецакани и вие.
Първото разочарование безспорно беше Surrogates(Двойници)-не съм вярвал,че Брус Уилис ще се навие да участва в нещо подобно-научна-фантастика,в която роботите тотално са заместили хората в ежедневието,но с идеята,че те са по-добрите копия(двойници) на кротко мързелуващите си вкъщи хора,които ги контролират на Remote.Е..не ме грабна..не ми хареса идеята с роботите..не ми хареса и човешкото накрая на филма,нямаше драма или ако я имаше,почти не се усещаше.Големи обещания-слабо представяне...
Второто разочарование-The Final Destination(Последен изход-наистина последния)...изчерпаха се и т"ва си е..Определено двойката беше доста по-добра и държаща ни в напрежение,докато в тази "финална",надявам се,част всичко беше предвидимо и безинтересно..даже и кървищата ми се сториха предвидени и очаквани и не чак толкова интересни...
Третото-Saw 6..убийствения пъзел е все още убийствен,но не и пъзел..предвидим-морално-остаряла идея и може би единственото му хубаво е ,че ме подсети за Хелоуин в САЩ...пък к"во ли ми пука за тъпите празници на капиталистичните свине..
Е..дойде време и за споменатия позитивизъм към изгледан филм-Tidal Wave(Приливна вълна).Не е първият на такава тематика,но корейците им показват как се прави-добри ефекти,истински моменти,има пародия,има и комедия..но не от онази заучената вече,а друга-типично по корейски..драмата си е драма,а и финала си беше добър-абе става за гледане..
Междувременно излезе и шеста серия от шестия сезон на Д-р.Хаус.За него просто нямам коментар,а и няма как да съм обективен,понеже си ми е слабост.
И все пак ,който и да гледате от филмите изброени по-горе,като добри или лоши,пак ще е по-добре от неделя вечер изпълнена с танци по двете,вече потресли се до повръщане телевизии...то не беше танцуване,то не бяха звезди,то не беше чудо....
Първото разочарование безспорно беше Surrogates(Двойници)-не съм вярвал,че Брус Уилис ще се навие да участва в нещо подобно-научна-фантастика,в която роботите тотално са заместили хората в ежедневието,но с идеята,че те са по-добрите копия(двойници) на кротко мързелуващите си вкъщи хора,които ги контролират на Remote.Е..не ме грабна..не ми хареса идеята с роботите..не ми хареса и човешкото накрая на филма,нямаше драма или ако я имаше,почти не се усещаше.Големи обещания-слабо представяне...
Второто разочарование-The Final Destination(Последен изход-наистина последния)...изчерпаха се и т"ва си е..Определено двойката беше доста по-добра и държаща ни в напрежение,докато в тази "финална",надявам се,част всичко беше предвидимо и безинтересно..даже и кървищата ми се сториха предвидени и очаквани и не чак толкова интересни...
Третото-Saw 6..убийствения пъзел е все още убийствен,но не и пъзел..предвидим-морално-остаряла идея и може би единственото му хубаво е ,че ме подсети за Хелоуин в САЩ...пък к"во ли ми пука за тъпите празници на капиталистичните свине..
Е..дойде време и за споменатия позитивизъм към изгледан филм-Tidal Wave(Приливна вълна).Не е първият на такава тематика,но корейците им показват как се прави-добри ефекти,истински моменти,има пародия,има и комедия..но не от онази заучената вече,а друга-типично по корейски..драмата си е драма,а и финала си беше добър-абе става за гледане..
Междувременно излезе и шеста серия от шестия сезон на Д-р.Хаус.За него просто нямам коментар,а и няма как да съм обективен,понеже си ми е слабост.
И все пак ,който и да гледате от филмите изброени по-горе,като добри или лоши,пак ще е по-добре от неделя вечер изпълнена с танци по двете,вече потресли се до повръщане телевизии...то не беше танцуване,то не бяха звезди,то не беше чудо....
И аз съм киноман, но нищо не може да ме застави да гледам Final Destination - обида за интелигентността на всеки зрител.:) Saw 1 и 2 бяха страхотни, после настъпи едно гадно и блудкаво унифициране и предвидимост...:)
цитирайПоследната версия наистина си беше обида-другите май си струваха загубата на време...Saw потвърждава теорията ми,че добрата идея се размива,когато стане комерсиална :)
цитирайЕдин приятел ми разказваше за Saw: "Той накрая можеше да оживее - само трябваше да си отреже крака и да избяга!" :D
Аз не мисля, че някога ще мога да изгледам до края, която и да е от частите...
цитирайАз не мисля, че някога ще мога да изгледам до края, която и да е от частите...
:D:D:D ами...всеки сам избира какво да гледа-все пак е като на филм,колкото и реално да изглежда:))))
цитирайВашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
За този блог
Гласове: 4551