Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.07.2009 14:28 - Wimbledon 2009
Автор: wizardsblog Категория: Спорт   
Прочетен: 1645 Коментари: 2 Гласове:
0



В спорта винаги съм намирал алтернативата,която ми е липсвала в даден момент...а Wimbledon за мен винаги е бил олицетворение на професионализма в един от любимите ми спортове.Изгледах голяма част от живите предавания на всеки един от етапите и изключително много се радвам,че TV+ пуснаха по-нормално говорещия коментатор на финала,защото може би накрая нямаше да издържа на напрежението и постъпателното намаляне и усилване на интонацията на другия коментатор и щях да прибегна до крайности...от начало(първите ден-два) не му обръщах толкова внимание,но представете си 3 следобед,навън е убийствена жега,а ти гледаш тенис на трева и се разхлаждаш с бира и вентилатор и един глас напористо се мъчи да те приспи за момент и в следващия момент те събужда с убийствен,първичен вик...не-нямаше да мога да преживея финалната неделя с този коментатор.
Иначе финала почти неочаквано интересен,много вдигнаха летвата,но Федерер някак незаслужено спечели.Аз лично си мисля,че за победител на подобен турнир трябва да не допускаш грешките,които допусна той и да разчиташ на асове(49 на брой),но така или иначе исках той да спечели-неоспоримо е роден за шампион...както и фамилията Уилямс-имам чувството,че сядат на вечеря цялото семейство и хвърлят монета коя от двете да спечели финала..няма да се учудя ако някой ден Wimbledon бъде разделен на две и женската му версия да се казва Williamsbledon ;]

...ехх колкото и хубаво да беше свърши..но за сметка на това започна Тур-а...;]


Тагове:   тенис,


Гласувай:
0



1. frina - :)
06.07.2009 14:32
Аз мислех да пускам коментар за финала и за най-незаслужената и завоювана с грозна игра титла на Федерер, но той не заслужава писането ми. Не и за вчерашното си представяне.
Жалко, че свърши наистина...:)
цитирай
2. wizardsblog - До frina..
08.07.2009 17:30
..и все пак пусна коментар и то доста добър..;]
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: wizardsblog
Категория: Технологии
Прочетен: 308993
Постинги: 90
Коментари: 190
Гласове: 4551
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031